maandag 23 november 2015

Babyboom


De aankondigingen van zwangerschappen en geboortes komen in mijn vriendenkring momenteel van alle kanten. Tijd dus om een aantal snelle cadeautjes voor te bereiden. Afgelopen oktober heb ik tijdens mijn vakantie twee sets gemaakt van mutsjes, wanten en slofjes, de een roze, de ander blauw. Als je me op instagram volgt heb je ze misschien al gezien.

Lots of friends and family are anouncing pregnancies right now, a true babyboom. Time to make some quick presents. Last October during my vactation I made two sets of beanies, mittens and little booties. One in a pink accent and the other blue. If you follow me on instagram you might have seen them already.


 De patronen zijn geïnspireerd op de volgende patronen: Muts, Wantjes en Slofjes.

The patterns are based on the following patterns: Beanie, mittens, booties (original in English by Repeatcrafterme).

 
 
Gehaakt met Stylecraft met haaknaald 4 en 3,5.

I used Stylecraft with a hook size 4 mm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten