woensdag 18 november 2015

WIP wednesday

I thought I do a Work In Progress (WIP) wednesday were I show you what I am working on. I will try to follow up with finished projects.

I dacht ik doe eens een Work In Progress (WIP) woensdag waarbij ik laat zien waar ik mee bezig ben. Ik zal proberen deze posts op te volgen met projecten die afgerond zijn.

For my 3 year old nephew (or cousin, i'm always confused by this in English. In Dutch we have only one word) I started on a birthday or christmas present (time of giving depends on finishing the project). It will be something for his dress up set. I don't want to share too much here to keep it a surprise. What I can do is showing the colors and materials here. With some guessing you will probably figure it out though (click here and here for the result).

Voor mijn neefje van bijna 3 ben ik begonnen aan een kerst/verjaardagskado (moment van geven is afhankelijk wanneer het af is). Het wordt iets voor zijn verkleedkist. Veel meer wil ik hier nog niet prijsgeven omdat het een verassing moet blijven (ook voor zijn moeder). Ik kan wel de kleuren en materialen laten zien. Met wat raden ben je er dan snel genoeg achter denk ik (klik hier of hier voor het resultaat).




It is felt, elastic, velcro and lining fabric. The felt I bought at the KreaDoe a couple of weeks ago. For the other items I shopped at two different fabric shops. I'm building a stash of fabric already :) I'm still looking for ways to organise my fabrics and sewing supplies. How do you organise your stash?

Het is vilt, elastiek, klitteband en voeringsstof. Het vilt heb ik op de KreaDoe gekocht een paar weken geleden. De andere items vond ik in twee verschillende stoffenwinkels. Ik ben al een aardige vooraad stof en benodigdheden aan het opbouwen :) Ik ben nog wel wat zoekende hoe ik dat netjes kan opruimen. Hoe organiseer jij je stoffenvoorraad en fournituren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten