dinsdag 10 november 2015

Zomerse IJsbeer


Af en toe koop ik een Simply Haken tijdschrift. Afgelopen voorjaar zat daar een boekje bij met een patroon van IJsbeermeisje Pola. Dit was een van mijn eerste amigurumi projecten, best aardig gelukt al zeg ik het zelf!
IJsbeermeisje Pola
Ik heb hiervoor een katoenen garen gebruikt van de boekenvoordeel. De oogjes en mond zijn geborduurd met zwart naaigaren bij gebrek aan echte plastic oogjes.
Ik zag dat het patroon van Pola ook in de amigurumi special staat, die hier is na te bestellen. Voor nette kleurwisselingen in het lijfje heb ik deze techniek gebruikt.
IJsbeermeisje Pola bij de koffieautomaat
 Ik heb haar gelijk ingesteld als profielfoto op mijn instagram account :). Daar kun je trouwens zien waar ik nog meer mee bezig ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten