donderdag 11 februari 2016

Elephant Snuggle


Op Pinterest zag ik deze pin van een gehaakt knuffeldoekje een aantal keer voorbij komen. Ik vond hem reuze schattig dus wilde hem ook wel eens proberen te maken. Ik had net een paar kleine bolletjes bij de Zeeman gescoord dus ik kon voordelig aan de slag. Ik deed er wel een tijdje over want als ik amigurumi's maak haak ik zo strak dat het na een tijdje zeer doet aan mijn vingers.

On Pinterest I noticed this pin of snuggle blanket a couple of times. I thought it was really cute so wanted to try it out. I just bought some cheap yarn so my project wasn't going to be expensive. It took me some time to make because when I make amigurumi I crochet so tight that my fingers start to hurt.


Ik gaf deze aan een collegaatje die net een zoontje heeft gehad.

I gifted this one to a colleague who had a baby boy in november.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten