woensdag 17 februari 2016

Finished the Unicat Shawl


Ik vertelde al een aantal keer (hier and hier) over de bol Unicat die ik met Kerst kreeg. Het patroon begon met op een gegeven moment wel wat te vervelen, al was het perfect om tijdens het TV kijken te doen. Ik haakte stug door en mocht van mezelf niet aan iets ander beginnen tot ik het af had. Ik ben erg blij met het resultaat, daarom hier een aantal foto's.

I blogged about my skein of Unicat I got as a christmas present a couple of times (here and here). The pattern started to bore me though it was easy to crochet while watching television. I crocheted on and on and didn't allow myself to start another project. I am very happy with the result, so I will show you some pics here.






Mijn vriend maakte de laatste foto, hij was grapjes aan het maken dus ik zie er wat al te blij uit :)

My boyfriend made the last pic with the shawl, he was making jokes so I look a little bit overexcited :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten