vrijdag 19 februari 2016

New yarn, new project


Ik vertelde eerder al over de babyboom die gaande is in mijn omgeving. Ik ga iets maken voor een babytje dat eind mei verwacht wordt. Ik mocht over een nieuw project nadenken omdat mijn unicat shawl af is. Ik begrijp dat het beter is om voor pasgeboren babytjes met natuurlijke materialen te werken zodat ze hun warmte kwijt kunnen. Omdat het dan al bijna zomer is dacht ik aan katoen. Ik deed wat onderzoek en ik bestelde een voor mij nieuw garen Rico creative cotton Aran (linkje).

Het is nog een verassing en dat moet het blijven. Dus hier alleen een foto van de garen-snoepjes.

I told about the babyboom going on around me before. I will make something for a new baby that is expected at the end of may. I allowed myself to think about a new project because my unicat shawl is finished. I researched a bit and learned that for newborns you should use natural materials. Because this will be is for an almost summer baby I thought about cotton. I did some research and ordered a new (to me) yarn; Rico creative cotton Aran (link).

It’s still a surprise and should stay that way. So I will only share a picture off this yarn-candy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten