woensdag 30 maart 2016

WIP Wednesday


Zoveel ideeën zo weinig tijd. Ik startte de afgelopen tijd een aantal projecten maar wil nog niet alles laten zien. Vooral omdat ik niet weet wie hier meelezen en sommige cadeautjes toch een verassing moeten blijven :) Dus hier een post met wat voortgang en wat worteltjes cake.

So many ideas so little time. I started a couple of projects but don't want to show them to you. Mainly because I don't know who are reading along and I want some gifts to stay a surprise :) So here's a post
with some progress reports and some (carrot) cake.
Ik startte met een verzameling wasknijpers met deken-kleurtjes naar idee van Attic24. http://attic24.typepad.com/weblog/2016/02/blanket-planning-with-yarn-pegs.html

I started to collect yarn pegs with my acryllic blanket yarn after the idea of Attic24.

Verder had ik mijn eerste gehaakte sok met een heuse hiel al een tijd geleden klaar en duurde het even voor ik zin had te beginnen aan de tweede. Wat is dat toch? Ik heb hem nu in mijn WIP mandje op de bank gelegd zodat ik er af en toe een kwartiertje aan verder kan werken. Ooit komt ie af die tweede sok!

My first crocheted sock with a true heel was finished some time ago. It took some time before I wanted to started the matching one. I don't like that… The second sock is now waiting for me in my WIP basket. This way I'm reminded and every now and then I take 15 minutes. In the end I will finish!

Voor de kerst startte ik met een sprei voor ons tweepersoons bed. Al snel had ik meer wol nodig, de lokale wolwinkel had deze niet op voorraad dus moest ik bestellen. Daarna belande de wol en het project in de kast omdat er andere dingen tussendoor kwamen. Ik had toch wel een schuldgevoel over de hoeveelheid wol die daar lag dus haalde het project weer tevoorschijn. De granny stripes zijn makkelijk dus kan ik voor de TV haken. De finish is echter nog ver weg…

Before Christmas I started my bedspread for our double bed. I ran out of yarn quickly and had too order online since my local yarn shop didn't have the colors in stock. After the order was delivered the yarn and project ended up in the closet. Other projects came and went. The project was still nagging me so I decided to go through with it. Since it is easy granny stripes I can crochet while watching television. The finish is a long way to go though…

Zijn jullie ook altijd met zoveel projecten tegelijk bezig?

Do you also have multiple WIP's at the same time?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten