dinsdag 5 april 2016

#Colourmyownbeach


Dedri Uys van de blog lookatwhatimade.net schreef onlangs een kleurwedstrijd uit. Ja, je leest het goed. Zo een waarbij je de kleurplaat uitprint en dan ouderwets met kleurpotloden aan de slag gaat. Deze keer ging het om een ontwerp van haar 'Summer in Swanage' deken met de strandhuisjes met kans om een garenpakket te winnen in je eigen kleuren.

Dedri Uys from lookatwhatimade.net started a colouring competition recently. Yes, you read it correct.  A competition where you print out a page and then start using your good old crayons. This time it was a design for her 'Summer in Swanage' Blanket with beach huts with a chance to win a yarn pack in your colours.

Ik had die prachtige deken wel voorbij zien komen dus greep mijn kans en ging lekker aan de slag. Mijn kleurpotloden lagen er toch nog van een mindere periode vorig jaar. Ik moest meteen denken aan een Caribische zonsondergang. En bij Caribisch denk ik aan Bon Bini Beach op  Curaçao en de pastelkleurige huizen daar.  Dit geheel heeft geleid tot mijn ontwerp: Bon Bini Sunset.

https://www.instagram.com/p/BDsOyb7NISK/

I did see that gorgous blanket on social media so I took a chance and got colouring. My pencils were still lying around from a less happy time last year. The challenge reminded me of a Caribean sunset. And Caribean reminds me of Bon Bini Beach in Curaçao and the pastel coloured houses over there. All this led to my design: Bon Bini Sunset

Geen opmerkingen:

Een reactie posten